Consumenten

Bestellen in de webshop
Als consument kun je een bestelling plaatsen in onze wesbhop. Maar je kunt ook onder de optie ‘verkooppunten’ in de navigatie zoeken naar een winkel en verkooppunt bij jou in de buurt en je producten daar kopen.

Mochten zij het door jou gewenste product niet op voorraad hebben, dan kunnen zij een zogenaamde ‘dropshipment’ voor je organiseren. Vraag hiervoor bij één van onze dealers naar de mogelijkheden.

Bedrijven en clubs
Wil je een sportief cadeau geven aan je medewerkers, of train je in een grote groep en wil je iedereen veilig laten deelnemen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we jou met de juiste persoon in contact kunnen brengen.

Vragen over producten
Heb je iets gekocht uit onze collectie en heb je een vraag over het product? Dan verwijzen we je als eerst naar onze handige instructievideo’s. Op iedere verpakking staat een QR-CODE, deze kun je scannen met de camera van je telefoon en deze verwijst je automatisch naar de juiste video.

Heb je de verpakking al weggegooid? Geen paniek! Op onze website kun je bij ieder product de instructievideo terugvinden. Mocht je hiermee niet geholpen zijn, dan kun je altijd nog contact opnemen met onze klantenservice.

Vertoond je aankoop een defect?
Heb je iets gekocht uit onze collectie en vertoond deze een defect? Dan vinden wij dat zeer vervelend. Wij verwijzen je in eerste instantie naar het verkooppunt waar jij je product hebt gekocht. Ieder verkooppunt heeft namelijk reserveonderdelen voorradig. Op deze manier kunnen zij je waarschijnlijk snel helpen.

Daarnaast heeft ieder product (indien normaal gebruikt), 1 jaar fabrieksgarantie op vertoon van de aankoop bon. Mocht je er niet uitkomen met de winkel of ben je niet tevreden? Dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.