B2B – Bestellen, leveren en verzending
Eenvoudig bestellen (uitsluitend voor dealers)
De eerste stap is inloggen: je moet ingelogd zijn om het winkelwagentje te kunnen vullen. Nadat je bent ingelogd kun je een bestelling in het winkelwagentje plaatsen. Als je uit gewinkeld bent, gaat je door naar afrekenen. Hier krijgt je een duidelijk overzicht van de inhoud van het winkelwagentje, deze kunt je eventueel nog aanpassen.
Vervolgens kun je het factuuradres invullen en eventueel kiezen voor een afwijkend afleveradres. Wil je gebruik maken van een dropshipment rechtstreeks naar de klant, dan kun je deze optie selecteren bij het afrekenen. Deze dropshipment optie kan alleen worden toegepast op adressen binnen Nederland. De extra kosten bedragen €4,95. + €9,95 verzendkosten (bij bestellingen onder de €250,- excl. Btw).
Als je bestelling is geplaatst, ontvang je per mail een bevestiging van je aankopen.
Verzending gaat bij ons lekker vlot
We gaan direct voor je aan de slag en verzamelen de bestelling in ons magazijn.
Het pakket wordt gratis verzonden als het aankoopbedrag minimaal €250,- (excl. Btw) bedraagt. Is het aankoopbedrag lager dan €250,-? Dan berekenen wij een vast verzendtarief van €9,95 (excl. Btw).
Is je winkel buiten Nederland gevestigd (België, Luxemburg of Duitsland)? Dan bedragen de verzendkosten bij een aankoopbedrag onder de €250,- (excl. Btw) €9,95. Aankopen boven de €250,- (excl. Btw) verzenden wij altijd gratis.
Levering
Onze levertijd bedraagt gemiddeld 1 á 2 werkdagen binnen Nederland. Rondom de feestdagen hebben wij altijd top drukte in ons magazijn en kan het soms een dagje langer duren. Daarnaast zijn wij uiteraard mede afhankelijk van de drukte bij de transporteurs, voornamelijk rond feest en/of actiedagen kan dit in sommige gevallen leiden tot een langere levertijd.
Mocht je niet tevreden zijn over onze producten, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij denken graag met je mee en zoeken samen naar een passende oplossing.